ზეპირმეტყველების შეფასების
რუბრიკები
კრიტერიუმები
|
არა
|
იშვიათად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
მიზნისა და სამეტყველო სიტუაციის ადრესატის გათვალისწინებით ირჩევს შესაბამის არავერბალურ საშუალებებს (ჟესტს, მიმიკას, ინტონაციას);
|
|
|
|
|
შესაბამისი ლექსიკის გამოყენებით, თანამიმდევრულობისა და აზრობრივი შესაბამისობის დაცვით გადმოსცემს სათქმელის შინაარსს
|
|
|
|
|
გამოკვეთს მთავარ სათქმელს/ ამახვილებს ყურადღებას ყველა მნიშვნელოვან დეტალზე
|
|
|
|
|
მოჰყავს პარალელები პირადი გამოცდილებიდან,
სხვა ტექსტებიდან თუ კინო/ ანიმაციური ფილმებიდან
|
|
|
|
|
იცავს ელემენტარულ ენობრივ ნორმებს
|
|
|
|
|
იყენებს საყრდენებს შესაბამისად
|
|
|
|
|
არა
|
იშვიათად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
|
პირობასთან შესაბამისობა
|
|
|
|
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
|
|
|
|
მიზნის შესაბამისად გადმოსცემს ინფორმაციას
|
|
|
|
|
კომუნიკაციური უნარ–ჩვევები
|
|
|
|
|
გასაგებად აყალიბებს მოსაზრებას
|
|
|
|
|
მოჰყავს შესაბამისი მაგალითები
|
|
|
|
|
ენობრივი უნარ–ჩვევები
|
|
|
|
|
ადეკვატურად იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ელემენტებს (მაგ. ჟესტიკულაციას, მიმიკას...)
|
|
|
|
|
პრეზენტაცია
კრიტერიუმი
|
დიახ
|
არა
|
ნაწილობრივ
|
რეკომენდაცია
|
მითითებული გეგმის მიხედვით წარმოადგენს პრეზენტაციას
|
|
|
|
|
ყურადღებას ამახვილებს მთავარ საკითხებზე
|
|
|
|
|
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ელემენტებს
|
|
|
|
|
საუბრობს თავისუფლად, გარკვევით
|
|
|
|
|
იყენებს შესაბამის თვალსაჩინოებას (საჭიროების შემთხვევაში)
|
|
|
|
|
პასუხობს თემის ირგვლივ დასმულ შეკითხვებზე
|
|
|
|
|
დისკუსია
კრიტერიუმი
|
დიახ
|
არა
|
ნაწილობრივ
|
რეკომენდაცია
|
აქტიურად მონაწილეობს დისკუსიაში, იცავს მის წესებს
|
|
|
|
|
სწორად, თემის შესაბამისად სვამს კითხვებს
|
|
|
|
|
დასმულ კითხვაზე სცემს გააზრებულ, დასაბუთებულ პასუხს
|
|
|
|
|
გაკვეთილში ჩართულობის
შეფასების
რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
დიახ
|
არა
|
ნაწილობრივ
|
რეკომენდაცია
|
ყოველთვის მონაწილეობს
და
ხშირად
წარმართავს
კიდეც
საკლასო
მსჯელობას
|
|
|
|
|
გამართულად მეტყველებს,
აქვს
მდიდარი
ლექსიკა
და
შემოქმედებითად
იყენებს
ენობრივ–გამომსახველობით
საშუალებებს
|
|
|
|
|
ყოველთვის დამაჯერებლად
და
არგუმენტირებულად
წარმოადგენს
თავის
მოსაზრებას
|
|
|
|
|
უსმენს სხვებს
და
საკუთარ
მოსაზრებას
გამოთქვამს
მოსმენილზე
დაყრდნობით.
კორექტულია
და
ამჟღავნებს
სხვისი
აზრის
მიმართ
პატივისცემას
|
|
|
|
|
ჯგუფური მუშაობის
შეფასების
რუბრიკა
კრტერიუმები
|
არა
|
იშვიათად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
ჯგუფის ყველა
წევრი
ჩართულია
|
|
|
|
|
ჯგუფის წევრები
უსმენენ
ერთმანეთს
|
|
|
|
|
ჯგუფის წევრები
თანამშრომლობენ
(აზრის
გამოხატვის
თანაბარი
პირობები)
|
|
|
|
|
ჯგუფის პრეზენტაცია
შეესაბამება
მოთხოვნებს
(პრეზენტაციის
შეფასების
რუბრიკას)
|
|
|
|
|
ჯგუფი პასუხობს
შეკითხვებს
|
|
|
|
|
ჯგუფი იცავს
დროის
ლიმიტს
|
|
|
|
|
გაწაფულად კითხვა
კრიტერიუმები
|
არა
|
იშვიათად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
კითხულობს ხმამაღლა
და
გარკვევით.
|
|
|
|
|
თავისუფლად კითხულობს
ნაცნობ
და
უცნობ
სიტყვებს.
|
|
|
|
|
ხმამაღლა კითხვისას
იცავს
პაუზას
სასვენ
ნიშნებთან.
|
|
|
|
|
კითხულობს სათანადო
ინტონაციით,
იცავს
ტემპს.
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment