ბლოგის მიზანი

შეფასების რუბრიკები




ზეპირმეტყველების შეფასების რუბრიკები

კრიტერიუმები
არა
იშვიათად
ხშირად
ყოველთვის
მიზნისა და სამეტყველო სიტუაციის ადრესატის გათვალისწინებით ირჩევს შესაბამის არავერბალურ საშუალებებს (ჟესტს, მიმიკას, ინტონაციას);




შესაბამისი ლექსიკის გამოყენებით, თანამიმდევრულობისა და აზრობრივი შესაბამისობის დაცვით გადმოსცემს სათქმელის შინაარსს




გამოკვეთს მთავარ სათქმელს/ ამახვილებს ყურადღებას ყველა მნიშვნელოვან დეტალზე




მოჰყავს პარალელები პირადი გამოცდილებიდან, სხვა ტექსტებიდან თუ კინო/ ანიმაციური ფილმებიდან




იცავს ელემენტარულ ენობრივ ნორმებს




იყენებს საყრდენებს შესაბამისად







არა
იშვიათად
ხშირად
ყოველთვის
პირობასთან შესაბამისობა




იცავს დროის ლიმიტს




მიზნის შესაბამისად გადმოსცემს ინფორმაციას




კომუნიკაციური უნარჩვევები




გასაგებად აყალიბებს მოსაზრებას




მოჰყავს შესაბამისი მაგალითები




ენობრივი უნარჩვევები




ადეკვატურად იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ელემენტებს (მაგ. ჟესტიკულაციას, მიმიკას...)






პრეზენტაცია
კრიტერიუმი
დიახ
არა
ნაწილობრივ
რეკომენდაცია
მითითებული გეგმის მიხედვით წარმოადგენს პრეზენტაციას




ყურადღებას ამახვილებს მთავარ საკითხებზე




იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ელემენტებს




საუბრობს თავისუფლად, გარკვევით




იყენებს შესაბამის თვალსაჩინოებას (საჭიროების შემთხვევაში)




პასუხობს თემის ირგვლივ დასმულ შეკითხვებზე






დისკუსია

კრიტერიუმი
დიახ
არა
ნაწილობრივ
რეკომენდაცია
აქტიურად მონაწილეობს დისკუსიაში, იცავს მის წესებს




სწორად, თემის შესაბამისად სვამს კითხვებს




დასმულ კითხვაზე სცემს გააზრებულ, დასაბუთებულ პასუხს






გაკვეთილში ჩართულობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
დიახ
არა
ნაწილობრივ
რეკომენდაცია
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას




გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივგამომსახველობით საშუალებებს




ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას




უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას







                                      ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა

კრტერიუმები
არა
იშვიათად
ხშირად
ყოველთვის
ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია




ჯგუფის წევრები უსმენენ ერთმანეთს




ჯგუფის წევრები თანამშრომლობენ (აზრის გამოხატვის თანაბარი პირობები)




ჯგუფის პრეზენტაცია შეესაბამება მოთხოვნებს (პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკას)




ჯგუფი პასუხობს შეკითხვებს




ჯგუფი იცავს დროის ლიმიტს






გაწაფულად კითხვა

კრიტერიუმები
არა
იშვიათად
ხშირად
ყოველთვის
კითხულობს ხმამაღლა და გარკვევით.




თავისუფლად კითხულობს ნაცნობ და უცნობ სიტყვებს.




ხმამაღლა კითხვისას იცავს პაუზას სასვენ ნიშნებთან.




კითხულობს სათანადო ინტონაციით, იცავს ტემპს.







No comments:

Post a Comment