სადამრიგებლო საათის თემები
მიმართულება
პიროვნული და მორალური განვითარება
თემები
|
შეხვედრების რაოდენობა
|
შენიშვნა
| |
1
|
ჩვენი უნარები და
შესაძლებლობები; წარმატება; რას ნიშნავს მეოთხეკლასელისათვის,იყოს წარმატებული? უნარები + შრომისმოყვარეობა = წარმატება. |
1-2 შეხვედრა
| |
2
|
ადამიანთა უნიკალობა; ჩვენი
სამყარო, ინტერესები, საყვარელი საქმიანობა. |
1 შეხვედრა
| |
3
|
მინდა გავხდე კულტურული
ადამიანი, ღირსეული მოქალაქე. |
1 შეხვედრა
| |
4
|
კულტურული ადამიანის,
ღირსეული მოქალაქის დახასიათება; კულტურული ადამიანის, ღირსეული მოქალაქის აუცილებელი თვისებები; მისი ამოცნობა სხვადასხვა სიტუაციაში: სტუმრად ყოფნისას, კაფეში და ა.შ. |
2 შეხვედრა
| |
5
|
ბავშვთა უფლებები
- სკოლაში, ეზოში, ქუჩაში. |
2 შეხვედრა
| |
6
|
ბავშვთა ვალდებულებები.
|
2 შეხვედრა
| |
7
|
პატივისცემა - საკუთარი
თავის, სხვა ადამიანების. |
2 შეხვედრა
| |
8
|
უფლებების დარღვევა;
როდის ვარღვევთ სხვათა უფლებებს? როდის ირღვევა ჩვენი უფლებები? |
2-3 შეხვედრა
| |
9
|
უფლებების დარღვევა იწვევს
კონფლიქტებს; ჩვენ შეგვიძლია კონფლიქტების მოგვარება. |
2 შეხვედრა
| |
10
|
ჩვენ შეგვიძლია
თანამშრომლობა. |
2 შეხვედრა
|
მიმართულება
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
თემები
|
შეხვედრების რაოდენობა
|
შენიშვნა
| |
ცვლილებები; როგორ
ვიზრდებით, ვვითარდებით? რა გვეხმარება ზრდასა და განვითარებაში. |
1-2 შეხვედრა
| ||
მინდა ვიყო
ჯანმრთელი ადამიანი; რას ნიშნავს ჯანმრთელი ადამიანი? ჯანსაღი საკვები, ზრდისათვის საჭირო ნივთიერებები. |
2 შეხვედრა
|
თემას მოსწავლეები
გადიან ბუნებისმეტყველების გაკვეთილზე . ამიტომ, მსგავს საკითხზე საუბარი შესაძლებელია საგნის პედაგოგთან ან შეიძლება დაიგეგმოს სხვადასხვა ღონისძიება, მაგ., ვიქტორინა, პროექტის პრეზენტაცია და ა.შ. | |
ჯანსაღი ცხოვრების
სტილი; რას ნიშნავს ეს? |
2 შეხვედრა
| ||
რა ზიანი მოაქვს მავნე
ჩვევებს ადამიანის ჯანმრთელობისათვის? თამბაქოს მავნე ზეგავლენა. |
1-2 შეხვედრა
|
თემას მოსწავლეები
გადიან ბუნებისმეტყველების გაკვეთილზე ამიტომ, მსგავს საკითხზე საუბარი შესაძლებელია საგნის პედაგოგთან, ფსიქოლოგთან ან ექიმთან ერთად, ასევე უნდა დაიგეგმოს სხვადასხვა ღონისძიება, მაგ., ვიქტორინა, პროექტის პრეზენტაცია და ა.შ. |
მიმართულება
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება
თემები
|
შეხვედრების რაოდენობა
|
შენიშვნა
| |
1
|
არასტანდარტულ
სიტუაციებში ადეკვატური მოქმედება, სიფრთხილის გამოჩენა უცნობ ადამიანებთან, მათ შორის, ვირტუალურ მეგობრებთან. |
1-2 შეხვედრა
| |
2
|
ქუჩაში მოძრაობის
წესები, გზა სკოლიდან სახლისაკენ, საჭირო ტრანსპორტი, სიფრთხილის გამოჩენა უცნობ უფროსებთან. |
2 შეხვედრა
|
მიმართულება
თვალსაწიერის გაფართოება
თემები
|
შეხვედრების რაოდენობა
|
შენიშვნა
| |
1
|
„ჩემი ზაფხული“,
რამდენად გვიყვარს დასვენება? საყვარელი საქმიანობა ზაფხულის განმავლობაში შეძენილი ცოდნა და უნარები. |
1 შეხვედრა
| |
2
|
გართობის
საშუალებები: კომპიუტერული თამაშები, ინტერნეტი; მათი დადებითი და უარყოფითი მხარეები. |
1 შეხვედრა
| |
3
|
საყვარელი ფილმის
გმირები, ლიტერატურული პერსონაჟები. |
1 შეხვედრა
|
აღნიშნულ საკითხს
მოსწავლეები გადიან ქართული ენის, უცხოური ენისა და ხელოვნების გაკვეთილზე . ამიტომ, მსგავს საკითხებზე საუბარი შესაძლებელია საგნის პედაგოგთან, მოწვეულ სტუმართან ერთად. ასევე უნდა დაიგეგმოს რაიმე სახის ღონისძიება. |
4
|
გამოჩენილი
პიროვნებები, ხელოვნების ქმნილებები, სამეცნიერო აღმოჩენები |
2 შეხვედრა
|
აღნიშნულ
საკითხებს მოსწავლეები ეხებიან, მაგალითად, ქართული ენის, სახვითი ხელოვნების, მუსიკის, უცხოური ენის გაკვეთილებზე, მაგრამ შესაძლებელია დამრიგებელმა დაგეგმოს რაიმე ღონისძიება, მაგ., თემატური საღამო, კონცერტი, შეხვედრა გამოჩენილ ადამიანებთან. |
No comments:
Post a Comment